Уникалното задвижване 4х4 на новия Focus RS ще "завладее" и други модели на Синия овал
Фев 05, 2015
Уникалното задвижване 4х4 на новия Focus RS ще "завладее" и други модели на Синия овал
Компанията Ford обяви намерението си да използва новата система за пълно задвижване нановия спортен хечбек Focus RS с мощност 320 к.с. и при други свои модели. Информацията идва директно от техническия ръководител на проекта Focus RS Тайрън Джонсън. "Ние положихме много усилия за да пуснем системата в ефективна работа и производство. Затова е съвсем логично да се предположи, че искаме да намерим по-широко приложение в бъдеще на тази технология." - заявил Джонсън.
В новия "хот"-хечбек Ford Focus RS в задната ос не се използва диференциал, а ъглов редуктор и два многодискови електронноуправляеми съединителя. Те прехвърлят въртящия момент към задните колела. Електрониката следит пътните условия и сцеплението сто пъти в секунда и преразпределя момента, както между мостовете, така и между задните колела. Към задния мост може да се прехвърля до 70 процента от въртящия момент, а към всяко колело до 100% от достъпната в момента за моста тяга.
Предполага се, че новата техника RS на Синия овал ще "огрее" първо модела Fiesta. Ако това стане, моделът ще има в серийното си изпълнение 1,6-литров турбомотор с мощност 230 к.с. Естествено, ако това се случи, колата в този си вид няма да е никак евтина и ще бъде съответно и по-тежка. Назад
В новия "хот"-хечбек Ford Focus RS в задната ос не се използва диференциал, а ъглов редуктор и два многодискови електронноуправляеми съединителя. Те прехвърлят въртящия момент към задните колела. Електрониката следит пътните условия и сцеплението сто пъти в секунда и преразпределя момента, както между мостовете, така и между задните колела. Към задния мост може да се прехвърля до 70 процента от въртящия момент, а към всяко колело до 100% от достъпната в момента за моста тяга.
Предполага се, че новата техника RS на Синия овал ще "огрее" първо модела Fiesta. Ако това стане, моделът ще има в серийното си изпълнение 1,6-литров турбомотор с мощност 230 к.с. Естествено, ако това се случи, колата в този си вид няма да е никак евтина и ще бъде съответно и по-тежка. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили
BMW
Citroen
Dacia
Ford
Peugeot
Renault
Skoda
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Февруари 2024: Dacia Sandero е най-продаваната нова кола в Европа
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Alfa Romeo
Chrysler
Citroen
Dodge
DS
DS Automobiles
Jeep
Lancia
Maserati
Opel
Peugeot
Vauxhall
Stellantis с нова стратегическа инвестиция
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Дизайн / Design
Екология /Ecology
BMW